Bozuk Deyişler 3


Yanaştım diyarlardan
Divarına dolaştım
Sert çeper
Yüksek sur

Çevrelenmiş halka halka
Kul, karavaş, köle, yanaşma
Birbirilerine teğellenmiş
Burunlarından gelir getirilir
Geledir hayat çün daim onlara

Ele güne basancak serilmiş insan sergisi
Basılmış kent küpüne pelte gövde
Kokar ekşi ekşimiş
Yalar yalanırken yağlanmış iştiha

Çarşı kurmuş oturmuş
Dört köşeli çaşıtlar
Can alır can satar
Altın tepside bala banılı kelle
İbrişim kuşakta dizi düzine kulak
Tak takıştır padişahım çok yaşa!

Hevenginde ben de kaldım bir zaman
Bir zaman kavim, kardeş
Bir çift çizme, iki mendil
Gitti gider üç otuza, dört kırka giderim
Cabası gençlik
Bukağılanıp satı pazar
Atlarla bile oturduk kalktık bir nice
Her geçeye çekilmiş ağ

Ağlandım hiçlerce
Annem
Bir anı idi
Belki de yok hiç
Hiçinden oğdum
Ağulu aguş
Doyumluk gittiydi babam
Aç acına acır can
Dursak çi fayda, gitsek ne
İlim, elim soyumlukkene
....

Bozuk Deyişler 2

Bozuk Deyişler 1



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

12 Eylül bildirisinin tam metni

15 Temmuz darbe girişimi bildirisinin tam metni