Bozuk Deyişler-1

Ben de idim bir ne
Nen idim bildin mi

Ne diyecektim
Nenni
Kendim kendime

Sarındım
Gölgeme ki külden
Çalındı sesim
Kulağımda o kün

Doğdu idim doğrulup
Doğu devriliyken
Kendi üstüne, ayaklar dibine

Böğürtüsüyle inledim, ilendim
Devrisi gündü
Göbeğim dişimde
Baş aşağı beşiğim
Alındı beşte birim, onda birim…

Pençesi yüzümde
Sırtımda yırtıcı pençik
Yürüyegeldim yönsüz, yolsuz
İdim, var idim, vardı idim
Vara vara gel geline
Vardıkça kaçtı kaçar eşik

Eşiğinde yutkundum yuttum
Bana sana kalıt yarım sözü
Gelmedi ondan geri üstü
Bir göne kertili idi yarısı
Yarısı yarılanmış gitmiş
Hiç de söylenmemiş gibi

......................................

Bozuk Deyişler 2


Bozuk Deyişler 3


Bozuk Deyişler 4

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

12 Eylül bildirisinin tam metni

15 Temmuz darbe girişimi bildirisinin tam metni