Bozuk Deyişler 4


4
Döndüm ürktüm geri
Ne içeri, ne dışarı yerim
Döne döne
Çıktığım keseği dişlerim
Sırtımdan kese kese sarı lira
İşler hala işler sopası kırbacı
Kırba boş katık katı
Kabuk yerim ağaç yerim ot

Odunda piştim taş idim
Kaynadım kazansız, kazançsız
Taştım bende iken
Nere doğru? Yere doğru her
Ne idim, idi, idik neler neler
Ver idik, verdi idik
Ver dedilerdi, verdik
Dil dahi verdik vahim elim
Dilsiz, elsiz mi idik şimdi
El mi idik olduk ne
Dedik bir ne bir kere
Kerelerle üflenir içim
İçin için
Çın!

Çın! Tiz bir ney
Buğulu içimiz
Damla
Damla içtik, içildik
İç idik, dış olduk
Oluk oluk şimdi ah
Gelmedi, gelmedin
Ne kim bir sabah
Ahiren, Ehrimen yırlar
İşte, sen sus!

Sus!
Sustasını kurmuş korusuz
Korudur hey duldasında düştün
Bir ellere üleş
Üşüştülerdi pehlivansız güleş
Yaman keleş yanım yarım yörem
Orda idiler
Ordu oldular
Orada, başımızda geviş…


............


Bozuk Deyişler 3

Bozuk Deyişler 2
Bozuk Deyişler 1

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

12 Eylül bildirisinin tam metni

15 Temmuz darbe girişimi bildirisinin tam metni