kırıklar3

12

Bir kuş
Uçuyor bana

Dalımda pençesi
Gagasında yemişim

Çalıyım size göre
Kuşa göre dünya

İki kuş
Uçuyor benden
Yeni dünyalara


























13


Düşlerimde kuşlar
İsimsiz, otlar
Ezberimde isimler
Kuşsuz, otsuz

Bir yanım
Dilsizleşen dünya
Bir buluttaki
Biçimler yiter gibi

Bir yanım
Dünyasızlaşan dil
Açılır gibi
Taştaki biçim
















14

Yüzümü yerde buldum
Yerde unuttum
Yeryüzünde bir misina yol tuttum
Biri oldum, biri daha oldum, biri daha...
Yolun başını, sonunu unuttum
Gittim bir buluta tutundum

Yeryüzü benim yüzüm, senin
Gökyüzü kimsenin


























15

Kaf
Kimin dağı

Kim isterse onun
Kimi isterse onun

Kim giderse
Kim dönmezse

Dönenler anlatır Kaf’ı
Dönmeyenlerin anlattığıdır Kaf’sa...




















16


Yaşarız
Kanında birbirimizin
Karnında
Dünya kayasının
Yıkarız, yaparız
Günlerden yeni bir gün
Kim bildi
Hangisi ilk, hangisi son
İşte güz, işte yaz
İşte iki bahar
Arasında
Üstüste yapraklar
Kah siyah
Kah beyaz

















17

Yazın yaralarını
Sarmalar güz

Baharın yaraları
Açılır kıştan

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

12 Eylül bildirisinin tam metni

15 Temmuz darbe girişimi bildirisinin tam metni