27 Nisan 2011 Çarşamba

ACI BİLGİ

Ayrı bir konak yaptık sana
Taşlarına sarılıp susmak için
Acıtıcı ve serindir taşlar
Konuşulmaz da hiç onlarla

Söylerim ben yine de. Yine
Eksilirken ses perde perde
Bir eziyeti kesinler aymazlık
Topuk basıp geçerken tazesine

Kırgınım çok zamandır. Zamanın
Benim için yürürlükte kalışına
Saklamalı bunu ama düşene kadar
Düşecek olan herkesin payına

Huzura geliyorum. Tedirgin kuşlar
Almıyor beni şarkılarının ülkesine
İncindi olgun incirdeki hakkım. Yemedim
Senin artık yiyemediğin bu kötü sene

Saklamayıp kendime bir fazlasını
Atıyorum çarpıyı verimsiz mesele
Bir salyangoz ömür dolduruyor
Çekirdeğini öpüp gömdüğümüz gölgede

Kat ettiği incecik yoldaki izin
Çakılı kalıyorum pırıltılı sedefine
Bize açılası değil gizleri, biliyorum
Diz çöküyorum yanı başına yine de

Eğilip selam yolluyorum, anlamsızca
İnanıp ulaşacağına. Kinsiz kaşın kalkıyor
Kesiyor sesini sabahın müjdecisi karga
Üç kişilikmiş oyunumuz, ikiliye katılmıyor

İncitilmiş hatıran küsüyor için için
Kardeşlik alfabesinin işlemeyişine
Bağışladıydık gerçi biz her darbeyi
İndirilen çocukluk sözleşmemize

Yiteceğini ihtar ediyor yumuşak gülüşün...
Aynı çiçeklenmeden türeyen yemişi
Kaldırıp ceviz dalına bırakıyorum
İki ağzın beraber çiğnediği lokma gibi

0 yorum:

Yorum Gönder