Kırıklar8

46

Çocuk
Böğürtlenler arasında

Güneş
İkindi konağında

Benzersiz an
Benzerse de
Çocuk çocuğa
Çalı çalıya

Çocuk kalp olur
Çalı gövde olunca

Çalı yazını sunar
Çocuğun yeşermesine
Çocuğun baharı
Güze hazırlar çalıyı


47

Nereye gider ırmak
Sis nereye?
Suyun arzusu
Suya karışmak

Nereye gider ağaç
Taş, toprak nereye?
Dünyanın arzusu
Dünyaya karışmak

48

Sözün güzü:

Uzaklaşan yıllar
Başkasıydı
Sanki yere basan
Başlangıçsız bir adım
Tekrarlanıyor sonsuzca
Senin olamayacak kadar benim
Benim olamayacak kadar başkasının


Yazının kışı: Yüzeyin eşiğinde
Yapışmış gibi oraya
İlk hamle dibe
İkincisi yüzeye
Ya tortuya, ya çerçöpe…


49

İki ölüm var
İlk canlının biri, biri son

Yaşattı hepimizi ilki
İkincisi yaşar hepimizde


50

Yorgunluğuna yaslandı
Dağ yolcusu

Kertenkelede gördü
Kayaların neşesini
Arıda çiçeğin

“Ben ölmeye geldiydim”
Dedi uyumadan önce
Gölgenin sevincinde
“Hep doğruyor oysa
Deniz gibi dağ da.”

Yol da değişti
O uykuda
Yolcu da

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

12 Eylül bildirisinin tam metni

15 Temmuz darbe girişimi bildirisinin tam metni